Pitanja i odgovori

"SA NAMA NA PUTU" kartica lojalnosti

Kako se dobija kartica „Sa nama na putu“?
"Da biste dobili svoju „Sa nama na putu“ karticu potrebno je da posetite bilo koju NIS Petrol ili Gazprom benzinsku stanicu, gde možete da kupite karticu po ceni od 180 dinara. Potrebno je da prilikom kupovine kartice popunite i potpišete aplikacionu formu nakon čega možete odmah koristiti karticu za sakupljanje bonus poena. U najkraćem roku (nakon obrade Vaše aplikacione forme) Vaša kartica lojalnosti biće aktivirana i bićete u mogućnosti da koristite bonus poene.
Koje benefite dobijam korišćenjem „Sa Nama Na Putu“ kartice?
Na svaku kupovinu, ušteda iznosi do 3,5%, od iznosa računa. Ukoliko kupujete premijum G-Drive goriva, ušteda se povećava za još 0,5%, što znači da imate mogućnost da uštedite do 4% od iznosa računa. Važno je napomenuti da u obračun bonus poena ne ulaze cigarete, TAG uređaj, časopisi, dnevna štampa, sve vrste dopuna i proizvodi u okviru programa sakupljanja kupona i uz koje se dobija popust uz karticu "Sa nama na putu". Sve benefite pogledajte na linku: Pogodnosti kartice "Sa nama na putu".
Na koji način sakupljam bonus poene?
Pri svakoj kupovini goriva, robe i usluga na NIS Petrol i Gazprom benzinskim stanicama korišćenjem kartice "Sa nama na putu" dobijate određeni broj bonus poena. Važno je napomenuti da u obračun bonus poena ne ulaze cigarete, TAG uređaj, časopisi, dnevna štampa, sve vrste dopuna i proizvodi u okviru programa sakupljanja kupona i uz koje se dobija popust uz karticu "Sa nama na putu".
Kada ću moći da koristim sakupljene bonus poene?
Period za aktiviranje kartice je od 7 do 30 dana od datuma popunjavanja i predaje pristupnice.
Da li moju karticu mogu da koriste članovi porodice? Da li korisnici mogu da imaju više kartica?
Osnovna kartica „Sa nama na putu“ nije prenosiva i može je koristiti isključivo registrovani korisnik.
Šta je potrebno da se uradi ukoliko dođe do gubitka kartice?
U slučaju gubitka ili krađe kartice, potrebno je da nestanak kartice prijavite na besplatni Call centar 08 0000 8888, nakon čega će kartica biti blokirana, kako bi se sprečila zloupotreba. Vlasnik programa nije dužan da korisniku koji je izgubio karticu da novu karticu na korišćenje.
Da li je moguće povratiti izgubljenu karticu i sakupljene bonus poene?
Za prebacivanje sakupljenih bonus poena i nivoa sa izgubljene kartice, potrebno je pozvati Call centar NIS-a na 08 0000 8888.
Na koji način može da se prati koliko sam sakupio bonus poena?
Onog trenutka kada Vaša kartica bude aktivirana, dobijate mogućnost da na internet stranici "Moj nalog" pratite sve podatke koji se tiču Vaše kartice lojalnosti, kao i na našoj mobilnoj aplikaciji „Sa Nama Na Putu“
Da li je moguće promeniti svoje podatke koji su prvobitno dostavljeni?
Kako bi se promenili podaci, imate na raspolaganju dve opcije, možete da nazovete naš Call centar na besplatni broj 08 0000 8888, naše kolege rade 24 časa, možete da ih pozovete bilo kada i promeniće Vam broj telefona. Druga opcija jeste da nam pošaljete na mejl u kojem je potrebno navesti broj vaše kartice i podatak/podatke koje želite da promenite. Mejl adresa za slanje zahteva je call.center@nis.eu .
Šta da radim ukoliko dođem u situaciju da prilikom plaćanja ne mogu da iskoristim sakupljene poene sa kartice?
Kako bismo rešili Vaš problem, zamolili bismo Vas da pozovete Call centar na besplatni broj telefona 08 0000 8888. U najkraćem roku ćemo Vam aktivirati karticu.
Koji je rok važenja poena?
Rok za iskorišćavanje poena je 3 godine od trenutka poslednje izvršene transakcije karticom „Sa nama na putu“. Ukoliko ste neaktivni tri godine od poslednje transakcije, bonus poeni se poništavaju.
Da li pravna lica mogu da poseduju "Sa nama na putu" karticu?
"Sa nama na putu" kartica je kartica namenjena fizičkim licima. Za pravna lica je kreirana Gazprom korporativna kartica, o kojoj više možete da pronađete ovde.

"SA NAMA NA PUTU" platna kartica - dodatna funkcionalnost odloženo plaćanje

Na kojim stanicama je moguće aplicirati za platnu "Sa nama na putu" karticu?
Trenutno je zahtev za platnu "Sa nama na putu" karticu moguće podneti na odabranim benzinskim stanicama. Spisak možete da pogledate ovde.
Koliko je vremena potrebno za obradu zahteva za platnu karticu "Sa nama na putu"?
Potrebno je između 5 i 10 dana ali ne bi trebalo da bude duže od 2 nedelje.
Postoji li mogućnost podnošenja zahteva za platnu karticu onlajn?
Podnošenje zahteva je trenutno moguće izvršiti samo na odabranim NIS ili Gazprom benzinskim stanicama.
Koliki su mesečni troškovi održavanja platne kartice?
Trošak mesečnog održavanja kartice iznosi 99 dinara. 
Da li moram da budem klijent banke za otvaranje platne kartice?
Imajući u vidu da je u pitanju bankarski proizvod, otvaranje platne kartice podrazumeva automatsko otvaranje računa u Sberbanci, bez bilo kakvih dodatnih uslova (prenos zarade i slično).
Ukoliko zahtev za podnošenje platne kartice ne može biti realizovan, koji je razlog?
Proces odobravanja kreditnih proizvoda se sastoji od procene kreditne sposobnosti klijenta i ispunjenosti kriterijuma definisanih kreditnom politikom Sberbank Srbija a.d. Beograd. Vaš Zahtev za izdavanje i korišćenje platne kartice će biti realizovan ukoliko ispunjava sve neophodne kriterijume definisane kreditnom politikom Sberbank Srbija a.d. Beograd.
Koja goriva se mogu plaćati platnom karticom?
Karticu možete koristiti za plaćanje svih naših goriva, proizvoda i usluga. Važno je da ne zaboravite da za kupovinu određenih proizvoda nije moguće sakupljanje bonus poena. Na primer, cigarete možete platiti platnom "Sa nama na putu" karticom, ali za ovu kupovinu ne možete sakupiti bonus poene.
Da li mogu da imam platnu karticu ukoliko sam nezaposleno lice?
Zaposlenje nije neophodan uslov za odobrenje platne „Sa nama na putu“ kartice. Osnovni kriterijum za odobrenje platne kartice je kreditna istorija i status u kreditnom birou.
Da li se celi iznos duga vraća odjednom?
U obavezi ste da izmirite min. 10% od ukupno potrošenog iznosa, odnosno min. 1000 din ukoliko je 10% duga manje od pomenutog iznosa. Savetujemo Vam da potrošeni iznos izmirite u celosti, jer se u suprotnom na ostatak neizmirenog duga obračunava kamata u iznosu od 2,4% mesečno.
Kako da izmirim svoj dug?
Obaveze možete izmiriti za prethodni mesec do 15-og u tekućem mesecu, uplatom sa Vašeg računa, na račun koji je naveden u izvodu. Izvod ćete primati svakog meseca na Vaš e-mail. Obeveze se mogu izmiriti: putem e-banking ili m-banking naloga vaše banke; na blagajni pošte ili banke ili uplatom na bilo kojoj NIS Petrol i Gazprom benzinskoj stanici. Važno je da znate da je uplata duga na NIS Petrol i Gazprom benzinskim stanicama moguća isključivo gotovinom (nije moguće izvršiti uplatu platnim karticama).
Da li mogu da kupujem platnom karticom bilo gde?
Trenutno platnu karticu možete da koristite isključivo za kupovinu goriva i ostalih proizvoda i usluga na NIS Petrol i Gazprom benzinskim stanicama. Kupovina van NIS Petrol i Gazprom benzinskih stanica, kao i podizanje gotovine na bankomatima nije moguća.